Drzewko Emocji

Drzewko Emocji

Pilch
1 235,00 zł
ILOŚĆ:
EAN:
110014
Wiek:
3+

Emocje są bardzo ważną częścią w rozwoju dziecka, choć rozmowa o emocjach, ich analizowanie i próby definiowania zawsze sprawiają najmłodszym spore trudności. Ważne jest, aby dziecko rozpoznawało je i rozwijało swoje kompetencje społeczne. Drzewko Emocji to idealna pomoc dla nauczycieli w szkołach i przedszkolach, którzy chcą wprowadzić dzieci w świat emocji; rozmawiać o nich, nazywać je i definiować. Dzięki okazale prezentującym się drzewku z listkami dziecko poznaje bogate słownictwo oraz uczy się jak rozpoznawać i wyrażać swoje emocje również poprzez prace z innymi. Drzewko Emocji to doskonały sposób, aby rozpocząć naukę o grupach emocji jakimi są smutek, strach, radość czy złość. Produkt może być używany przez nauczyciela lub terapeutę w trakcie zajęć wychowawczych, jak i terapeutycznych, w pracy indywidualnej jak i grupowej.

Dlaczego warto kupić Drzewko Emocji marki PILCH:

  • Przyjemny sposób poznawania emocji w formie zabawy: Dzięki dołączonym kartom prac z pomysłami jak korzystać z Drzewka emocji, dzieci pokazują i zgadują emocje, przywieszając listek z daną emocją na odpowiednią ścianę drzewka – dzieci uczą się wyrażać mimika i całym ciałem emocje oraz rozpoznawać je u innych osób.
  • Rozwój cech psychopedagogicznych podczas zabawy: Dziecko odczuwa i rozpoznaje daną emocję, dzięki czemu rozwija swoją empatię. Kształtuje również swoje cechy charakteru i właściwe postawy społeczne takie jak życzliwość czy zrozumienie. Nabywa i wzbogaca swoje słownictwo jak i uczy się jego adekwatnego użycia.
  • Stworzone przez specjalistkę mgr Jolantę Heller: Magister wychowania przedszkolnego z długoletnim stażem pracy. Autorka programów edukacyjnych oraz przedsięwzięć pedagogicznych związanych z rozwijaniem emocjonalności i wychowaniem społeczno-moralnym dzieci. Pani Heller podkreśla jak ważny jest rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym - Tak samo, jak staramy się wyposażać dzieci w pewien ogólny zasób wiedzy i pomagamy im zdobywać różne umiejętności, stosując wiele metod, i form pomocy, tak powinniśmy wyposażyć je w wiedzę dotyczącą ich emocjonalności oraz pomóc w rozwinięciu umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami. To właśnie emocje i umiejętności współżycia z innymi w znacznej mierze wpływają na nasze sukcesy i powodzenie w nauce, bo aż 80%, a sam intelekt tylko 20%. Emocje wpływają na naszą motywację do działania, wytrwałość w tym działaniu, decydują o gratyfikacji celów działania, o umiejętności współżycia w grupie, wdrażają nasze myśli w czyn.
  • Zagwarantuj swojemu dziecku lepszy start w szkole podstawowej: Poznawanie emocji w wieku przedszkolnym wspomaga radzenie sobie w przyszłości, wpływa na sukcesy i buduje intelekt.
  • Nauka poprzez odczuwanie emocji:
    • Funkcje emocji:
      • Gniew – reakcja na krzywdę, frustrację, poczucie bycia atakowanym; reakcja odmowy, protestu; określa akceptowalną dla nas granicę; pozwala bronić swoich wartości; „usprawiedliwiony” wyraz odczuć na granicy wytrzymałości; zmusza drugą stronę do reakcji; niekontrolowany gniew prowadzi do agresji, nadmiernie kontrolowany do tłumienia, powstawania urazy.Pożyteczny, gdy pozwala na afirmację siebie, obronę, wytyczanie granic.
      • Strach – z reguły boimy się kogoś lub czegoś, czasem strach pojawia się na długo przed wydarzeniem; czasem przybiera formę „irracjonalnych lęków”; ostrzega przed ryzykiem, niebezpieczeństwem; naturalna reakcja w obliczu nieznanego; pozwala przewidywać i przygotować się na wydarzenia; reakcją na strach może być ucieczka, walka, prośby o pomoc, chronienie się w jakiś sposób (np. Zasłanianie ciała); tłumienie wyrażania strachu (płacz, drżenie, ucieczka) wynika z kultury, wychowania i odwraca uwagę osoby od stawienia czoła sytuacji – strach nie jest pożądaną w świecie emocją. Umiejętność rozpoznania własnych lęków i próba poradzenia sobie z nimi jest pierwszym krokiem w pracy nad kontrolą emocjonalną.Pożyteczny, gdy nas chroni, przygotowuje i pozwala przewidywać.
      • Smutek – wiąże się rozczarowaniem, stratą, porażką, poczuciem odrzucenia, brakiem miłości; pomaga w przygotowaniu się do zaakceptowania nowej rzeczywistości, zmian; często wyraża niezbędną żałobę, żal; ułatwia dostosowanie się do przeżywanej sytuacji (apatia, wycofanie); jest wyrazem silnego zaangażowania; zbyt długo przeżywany smutek może prowadzić do depresji.Pożyteczny, gdy jest przejściowy, pozwala na akceptację nowej sytuacji, żałoby.
      • Radość – wywiera pozytywny wpływ na osobę jej doświadczającą oraz jej otoczenie (uśmiech jest zaraźliwy); powoduje odprężenie, „lekkość”; zwiększa wyrozumiałość wobec innych; zwiększa działania impulsywne, spontaniczne; często towarzyszą jej energiczne ruchy, żywiołowość; podnosi poziom optymizmu, wiary; ale uwaga – może powodować obniżenie czujności, krytycyzmu, zbytnią skłonność do ryzyka i brak wnikliwego logicznego myślenia.Pożyteczna, gdy pozwala dzielić się z innymi, przeżywać intensywne relacje, dowartościowywać się.
    • Karty pracy do Drzewka emocji: 14 kart pracy łączących się etapami. Tematyka kart pracy:
      • Rozpoznajemy i nazywamy emocje
      • Wyrażamy uczucia mimiką
      • Wyrażamy emocje w zachowaniu
      • Zwracamy uwagę na emocje innych ludzi
      • Akceptujemy uczucia innych ludzi
      • Jesteśmy podobni w swoich doznaniach
      • Jestem wyjątkowy
      • W wielu rzeczach jestem bardzo dobry
      • Są sytuacje, w których czuję się ważny
      • Odkrywamy uczucia swoje i innych ludzi
      • Możemy zmieniać swoje uczucia
      • Odkrywamy uczucia swoje i innych ludzi
      • Możemy zmieniać nieprzyjemne sytuacje

Karty pracy do Drzewka emocji to ciekawe propozycje zajęć, które uczą etapami dzieci nazwania, rozpoznawania, pokazywania emocji. Dziecko uczy się akceptować swoje i innych ludzi emocje. Uczy się reagować na daną sytuację oraz radzić sobie z emocjami, które są nieodłącznym aspektem życia.

Kart pracy Drzewko emocji są ciekawą propozycją do prowadzenia zajęć dla nauczycieli, terapeutów, psychologów.

Przebieg zabawy: przykładowe wersje

Wersja I:

Prowadzący prezentuje dzieciom Drzewko Emocji oraz ilustracje z emotikonami przedstawiającymi

cztery emocje: RADOŚĆ, SMUTEK, STRACH, ZŁOŚĆ

Wspólnie określają ich charakter oraz nazwy wyrażanych emocji. Dzieci umieszczają emotikony na wyznaczonych częściach drzewka emocji i w zależności od wieku prowadzący czyta dzieciom napisy umieszczone na listkach bądź dzieci czytają same, wspólnie określają poszczególne uczucia, zachowania i wartości. Zadaniem dzieci jest ich umieszczenie na właściwej części drzewka emocji oznaczonej danym emotikonem: co sprawia, że odczuwamy: radość, smutek, strach, złość – nauczyciel zwraca dzieciom uwagę, że poszczególne wartości bądź zachowania wywołują u nas te same bądź zupełnie inne emocje. Przeżywanie emocji może być bardzo indywidualne, zależy od nastawienia bądź upodobań.

Wersja II:

Prowadzący prezentuje dzieciom Drzewko Emocji wraz z emotikonami oraz wspólnie określają ich charakter, następnie oglądają ilustracje przedstawiające poszczególne emocje, które można przeżywać w różnych sytuacjach. Prowadzący zwraca uwagę dzieci na indywidualność przeżywanych emocji – każdy ma prawo do własnych odczuć w różnych sytuacjach. Dzieci wspólnie z prowadzącym nazywają poszczególne emocje, a dalej umieszczają ilustracje na poszczególnych częściach Drzewka Emocji oznaczonych danym emotikonem. W dalszej kolejności wyrażają poszczególne emocje za pomocą miki twarzy oraz gestów.

Wersja III: (dalszy etap)

Dzieci określają charakter poszczególnych emotikonów i umieszczają je na Drzewku Emocji, a następnie dzielą się na cztery drużyny „radość”, „smutek”, „strach” i „złość” – (poprzez losowanie bądź według nastrojów uczestników). Dalej rzucają kostką do gry, na której znajdują się cztery emocje: radość, smutek, strach, złość i w zależności od wylosowanej miny mogą wybierać listki z ilustracjami poszczególnych uczuć i wartości, które wywołują emocje umieszczone na kostce do gry i umieszczać je na Drzewku Emocji pod właściwymi emotikonami. Drużyna „radości” może wybierać tylko listki, na których są ilustracje przedstawiające wartości bądź zachowania wywołujące radość i umieszczać na drzewku emocji w części oznaczonej emotikonem radości. Gdy dana drużyna wylosuje inną minkę niż jej nazwa bądź puste pole na kostce – nie zabiera listka. Każda drużyna może zamieszczać listki na swojej części drzewka dopiero gdy wylosuje emocję przedstawioną na swoim emotikonie. I tak np. drużyna „smutna” wybiera i umieszcza listki na swojej części drzewka, gdy wylosuje minkę smutną. Wygrywa ta drużyna, która pierwsza zapełni swoje drzewko wszystkimi listkami.

Wersja IV:

Dzieci opisują emocje jakie można przeżywać w różnych sytuacjach, a następnie w zależności od poziomu umiejętności zapisują je na kartkach bądź dyktują prowadzącemu W dalszej kolejności umieszczają je na odpowiednich częściach Drzewkach Emocji oznaczonych emotikonami według określonego schematu – (im bardziej uczestnik odznacza się daną cechą lub doznaje określonego uczucia, tym wyżej je umieszcza). Dziecko określa położenie przedmiotów względem siebie i w przestrzeni (wysoko, na samej górze, obok, na dole, nisko, nad, dalej od itp.). Dzieci opisują położenie poszczególnych uczuć, wartości czy zachowań wywołujących poszczególne emocje na Drzewku Emocji oraz starają się umotywować ich położenie – co dla kogo jest istotne i dlaczego. Następnie dzieci rzucają kostką do gry przedstawiającą cztery emocje i w zależności o wylosowanej emocji próbują ja wyrazić za pomocą mimiki, gestów czy mowy ciała.

Wersja V:

Dzieci opisują swoje samopoczucie w danej chwili i rysują na kartonikach ze swoim imieniem minki z emocjami wyrażającymi: radość, smutek, strach, złość, następnie umieszczają je w zależności od nastroju na odpowiedniej części Drzewka Emocji oznaczonej danym emotikonem. Dalej wspólnie określają ogólny nastrój całej grupy w danej chwili oraz starają się wspólnie umotywować przeżywane emocje.

Wersja VI:

Prowadzący prezentuje dzieciom Drzewko Emocji i emotikony wyrażające cztery emocje: radość, smutek, strach i złość oraz wspólnie określają ich charakter, a następnie dzieci wspólnie opisują co może sprawiać im radość, a co smutek, strach i złość. Prowadzący rozdaje dzieciom po dwa kartoniki z dziurką do powieszenia na drzewku emocji w czterech kolorach: żółtym, zielonym, niebieskim i czerwonym. Dzieci rysują to co sprawia im radość na żółtym kartonie, smutek na zielonym kartonie, strach na niebieskim kartonie, złość na czerwonym kartonie. Prowadzący prosi dzieci o umieszczenie kartoników na odpowiednich częściach Drzewka Emocji oznaczonych danym emotikonem. W dalszej kolejności uczestnicy wspólnie dokonują analizy prezentowanych sytuacji i towarzyszących im emocji, różnych w zależności od osoby – zwrócenie uwagi na indywidualność w przeżywaniu emocji.

Zawartość:

  • 2 drzewka z nacięciami do montażu, drzewka o wymiarach ok. 120 x 75 cm.,
  • 1 nakładka na emotikony,
  • 4 emotikony (radość, smutek, strach, złość) do nakładania,
  • 64 listki podzielone po 16 listków wg 4 emocji (radość, smutek, strach, złość),
  • lniany woreczek na 64 listki,
  • kostka do gry z ilustracjami emocji (radość, smutek, strach, złość)
  • 14 kart pracy do Drzewka emocji,
Nasza strona używa plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. × Przeczytaj więcej o cookies

Czym są pliki "cookies"?

Pliki "cookies" to informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika (przeglądarka internetowa) w celu rozpoznania urządzenia tak, aby móc dostarczyć funkcjonalności takich jak np.: koszyk sklepowy, logowanie. Pliki cookies nie wyrządzają żadnych szkód urządzeniom na których są zapisywane.

Pliki cookies są wykorzystywane na niniejszej stronie internetowej, do poniższych celów:

Usuwanie plików cookies:

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych ma domyślnie ustawione akceptowanie przyjmowania plików cookies. Ustawienie to można zmienić samodzielnie w dowolnym czasie tak aby pliki cookies były blokowane. Zablokowanie plików cookies może jednak spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie mechanizmów na stronie internetowej co uniemożliwi w szczególności np.: korzystanie z koszyka zakupowego lub logowanie użytkownika.

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ PLIKÓW COOKIES

Niniejsza Polityka Prywatności i Polityka Plików Cookies zawiera informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych jakie Pani/Pan może udostępnić Administratorowi podczas korzystania ze Serwisu oraz wykorzystywania plików Cookies.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności. Przyczyną wprowadzenia zmian mogą być zmiany w przepisach prawa, rozwój technologii internetowej, wykorzystanie nowych narzędzi przez Administratora oraz inne obiektywne przyczyny.

§1. KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?

  1. Administratorem danych osobowych jest Pedagogus Księgarnia Logopedyczna Barbara Kut, ul. Mickiewicza 27, 35-065 Rzeszów
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod ww. adresem oraz adresem e-mail: ksiegarnia@pedagogus.pl oraz pod numerem telefonu: + 48 17 852 84 56
  3. Kontaktując się z Administratorem poprzez adres e-mail, formularz kontaktowy, media społecznościowe oraz inne kanały komunikacji przekazuje Pani/Pan swoje dane osobowe, na przykład imię oraz adres e-mail.
  4. Administrator przykłada bardzo dużą wagę do kwestii bezpieczeństwa oraz zgodności z prawem procesu przetwarzania danych osobowych Użytkowników. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej jako „RODO” oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

§2. DEFINICJE

ADMINISTRATOR
Pedagogus Księgarnia Logopedyczna Barbara Kut  ul. Mickiewicza 27, 35-065 Rzeszów
DANE OSOBOWE
Informacje, które identyfikują lub pozwalają na identyfikację konkretnej osoby, np. imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer PESEL, dane wrażliwe takie jak informacje o stanie zdrowia.
POLITYKA
Niniejsza Polityka Prywatności.
RODO
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
SKLEP
Strona internetowa pod adresem: www.pedagogus.pl oraz wszystkie jej podstrony, za pośrednictwem którego Użytkownik może składać zamówienia, przeglądać jego zawartość, kontaktować się z Administratorem. zamówić informacje handlowe i marketingowe za pośrednictwem usługi Newsletter.

UŻYTKOWNIK
Każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis, media społecznościowe prowadzone przez Administratora lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce prywatności.


§3. JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZANE SĄ PRZEZ ADMINISTRATORA W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIA Z SERWISU?

  1. Serwis umożliwia Użytkownikowi kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości.
  2. Administrator gromadzi dane związane z aktywnością Użytkowników, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyt.
  3. Administrator danych osobowych wchodzi w posiadanie danych Użytkownika w większości przypadków za sprawą działań Użytkownika tj. Jeżeli Użytkownik kontaktuje się z Administratorem, składa zamówienie, przesyła reklamacje, odstępuje od umowy, zapisuje się do Newsletter’a.
  4. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu, Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług lub zawarcia Umowy np. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail .
  5. W celu dokonania zapisu do Newsletter Administratora, Administrator zbiera następujące dane: imię, adres e-mail.
  6. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu.

§4. W JAKICH CELACH I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZANE SĄ PRZEZ ADMINISTRATORA?

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu przetwarzane są przez Administratora w celu:

  1. Przygotowanie i realizacja Umowy sprzedaży - a także realizacji uprawnień z niej wynikających. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO;
  2. Analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  3. Udzielania odpowiedzi na korespondencję, przekazania zamówionej oferty i prowadzenia korespondencji Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i f) RODO;
  4. Dostarczania i wyświetlania treści w Serwisie – w tym celu Administrator zbiera  dane osobowe w postaci: adres IP, pliki cookies. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO;
  5. Ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na ochronie jego praw. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  6. Zamieszczenia przez Użytkownika opinii o usługach świadczonych przez Administratora bądź Towarach, Treściach Cyfrowych oraz badania opinii poprzez ankiety. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. zgody osoby, której dane dotyczą;
  7. Wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. zgody osoby, której dane dotyczą;
  8. Rejestracji i założenia Konta w Sklepie. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody osoby, której dane dotyczą;
  9. Wysłania zapytania o udzielenie opinii o usługach i towarach Administratora przez zewnętrzne serwisy badania satysfakcji. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody osoby, której dane dotyczą;
  10. W celach analitycznych i statystycznych – polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  11. Wysyłania zamówionych informacji marketingowych drogą elektroniczną (Newsletter). Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO);
  12. Rejestracji i założenia Konta w Sklepie. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
  13. W celu skontaktowania się z Administratorem zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO; w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)


§5. PRAWA UŻYTKOWNIKA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM ICH DANYCH OSOBOWYCH

RODO przyznaje następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:


§6. JAKI JEST OKRES PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH?

  1. Okres przetwarzania danych osobowych Użytkownika przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania.
  2. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy bądź zakończenia realizacji Umowy.
  3. Zawarcia i realizacja Umowy sprzedaży, w tym sprzedaży na odległość - przez okres niezbędny do udokumentowania wykonanej umowy, w tym wystawienia rachunku lub faktury - 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
  4. Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookies nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym Administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie.
  5. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub zanonimizowane.

§7. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych. W szczególności, dostęp do danych osobowych Użytkowników mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy. Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.

§8. PRZEKAZYWANIE DANYCH PODMIOTOM TRZECIM

  1. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, z których usług Administrator korzysta w związku z prowadzeniem Serwisu na przykład:

Hostingu strony www;

Prowadzenie obsługi prawnej;

Prowadzenia obsługi księgowej;

Prowadzenia obsługi biurowej;

Brokera usług kurierskich

Prowadzenia i wysyłki newslettera;

Obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych;

Serwisu i utrzymania systemów informatycznych, w których dane są przetwarzane, w tym w celu automatyzacji Newslettera, wystawiania faktur, obsługi zamówień, itp.;

Dropshippingu i/lub obsługi logistycznej zamówień.

2. Dane osobowe mogą być przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym w tzw. państwie trzecim, w szczególności na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z korzystaniem przez Administratora z rozwiązań informatycznych, których serwery są zlokalizowane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Podstawą przetwarzania danych na terenie państw trzecich będzie decyzja Komisji Europejskiej 2021/914 w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych do państw trzecich. Administrator danych i dostawca usługi zapewniać będą najwyższe gwarancje ochrony powierzonych danych. Przetwarzanie danych nie będzie naruszać prywatności osób fizycznych.

3. Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym:

4. Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym: 

5. W ramach prowadzonej przez Administratora działalności na stronie zostały osadzone także wtyczki do mediów społecznościowych. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców zostały opisane w politykach prywatności niżej wskazanych:

§9. PLIKI COOKIES I TECHNOLOGIE ŚLEDZĄCE 

  1. Ta Strona internetowa, używa plików cookies.
  2. Podczas pierwszej wizyty na Stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
  3. Serwis umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu użytkownika (komputer, smartfon, itd.). Wykorzystuje się te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (wybór czcionki, kontrastu, akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, ale także analizy wizyt i dostosowania treści.
  4. Informacje pozyskane za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii nie są łączone z innymi danymi użytkowników serwisu, nie służą też do ich identyfikacji przez Administratora.
  5. Pliki cookies to krótkie informacje tekstowe, zapisywane na urządzeniu, z którego Użytkownik korzysta, przeglądając strony internetowe.
  6. Mogą być one odczytywane przez Administratora („cookies własne”, które Administrator wykorzystuje w celu zapewnienia prawidłowego działania tej strony), a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług Administrator Korzysta („cookies zewnętrzne”).
  7. Użytkownik ma prawo do zmiany ustawień plików cookies z poziomu swojej przeglądarki albo do ich usunięcia.
  8. Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.
  9. Ta strona internetowa wykorzystuje następujące technologie śledzące: wtyczki społecznościowe, takie jak: Facebook, Instagram, Tik-Tok; narzędzia analityczne i marketingowe, takie jak: Google Analytics, Facebook Pixel.

§10. LOGI SERWERA

  1. Korzystanie z serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym znajduje się Serwis. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera, które obejmują m.in.: adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie; język; czas nadejścia zapytania; informacje o przeglądarce; godziny dostępu oraz adres strony, z której Użytkownik został przekierowany; informacje o przeglądarce internetowej czy systemie informacyjnym, z którego Użytkownik korzysta. 
  2. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z serwisu i są wykorzystywane jako materiał pomocniczy służący do celów administracyjnych.
  3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze
  4. Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.

§11. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Administrator posiada profile w mediach społecznościowych Facebook i Instagram (nazywane „fanpage’ami”). Na fanpage’ach regularnie publikowane i udostępniane są treści, oferty i rekomendacje produktów. 
  2. Administratorzy serwisów społecznościowych rejestruje zachowania użytkowników za pomocą plików cookie i innych podobnych technologii przy każdej interakcji z naszymi fanpage’ami i innymi witrynami serwisów Facebook i Instagram. 
  3. Administratorzy serwisów społecznościowych mają dostęp do ogólnych statystyk dotyczących zainteresowań i danych demograficznych (takich jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania) użytkowników odwiedzających fanpage’e. W ramach korzystania z serwisów społecznościowych zakres i cele przetwarzania danych w serwisach społecznościowych określane są przez administratorów tych serwisów.